در یادواره ۵۶۰۰ شهید دانش‌آموز پایتخت؛

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: شهادت ۵۶۰۰ دانش‌آموز برای صیانت از انقلاب اسلامی/ دفاع مقدس گنج ارزشمندی است که باید از آن مراقبت کنیم 

کریمیان با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنج است و باید همواره از آن درس بگیرم، گفت: باید از این گنج و داشته‌ها مراقبت کنیم و اجازه ندهیم فراموش شود. 
کد خبر: ۶۴۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 24January 2024

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: شهادت ۵۶۰۰ دانش‌آموز برای صیانت از انقلاب اسلامی/ دفاع مقدس گنج ارزشمندی است که باید از آن مراقبت کنیم به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا کریمیان» مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز (چهارشنبه) در یادواره ۵ هزار و ۶۰۰ دانش آموز شهید شهر تهران که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنج است و باید همواره از آن درس بگیرم، اظهار داشت: باید از این گنج و داشته‌ها مراقبت و مواظبت کنیم و اجازه ندهیم این گنج عظیم فراموش شود. 

کریمیان با تاکید بر اینکه این گنج  عظیم برای همه است، گفت: شما به عنوان دانش آموز باید با تلاش و پشتکار از این‌ گنج مراقبت کنید و در این راه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی باید به سمت دانش، پژوهش و تحقیق برویم، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند چشم امید من برای آینده کشور به دانش آموزان است. 

وی خاطرنشان کرد: ما امروز درحالی جمع شدیم که پنج هزار و ۶۰۰ دانش آموز برای صیانت از انقلاب اسلامی و این گنجینه ارزشمند که به ما ارث رسیده است، جان خود را فدا کردند. 

بر اساس این گزارش، در این مراسم دانش آموزان میزبان خانواده شهدای دانش آموزی و فرزندان شهدای مدافع حرم بودند.

همچنین فرزندان شهدای مدافع حرم خاطراتی از پدران شهید خود برای دانش آموزان گفتند که حال و هوای این یادواره را عوض کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار